UWAGA

Przez długi czas ten blog był zablokowany. Odblokowałam, przez prośbę osoby na Marsowych Historiach, która trafiła do mnie przez Marion. Nie zamierzam go kończyć. Pisałam go wieki temu, a moja faza na Marsów zmniejszyła się do zera. Jeśli ktoś miałby spekulacje lub chciałby go skończyć to zgłoście się do mnie w komentarzach lub do @LisaTheHatter na twitterze. Pozdrawiam.

Jeśli ktoś ciekaw mojego drugiego marsowego opka zapraszam: www.artemis-apocraphex.blogspot.com

sobota, 6 marca 2010

Hej

Cześć ludzisskay. Nazwam się Lisa i jestem wielką fanką The Rasmus i 30 Seconds to Mars. Na tym blogu postanowiłam zamieścić mojego fan-fic właśnie z Marsiakami ^^.
Ale pragnę najpierw wyjaśnić kilka spraw.
mad-hatter-lisa [czyli URL bloga]... Byłam na premierze "Alcji w Krainie Czarów" [Burtońskiej] i jestem pod wielkim wrażeniem tego filmu, więc musiałam xD. Przykro mi =D. Mimo tego, wszystkich zachęcam do obejrzenia tego arcydzieła ^^ [choć jest on megaschizowy xD]. Wiem, że sporo osób ma problem co do tego filmu, ale osobiście nie wiem czemu ludziom się nie podoba. Moim zdaniem - jest super.
Ponadto jestem niespełnioną pisarką xD. Bardzo lubię pisać felietony na polski [i w zasadzie nic więcej] oraz powieści różnego typu. Jestem autorką kilku historii trzymanych pod kluczem w moim pokoju, ale także innego fan-fic z Rasmusami oraz slasha :3.

Co do Marsowej historii mam nadzieję, że wszystkim fanom się spodoba, a może i inni skuszą się, by posłuchać muzy tej kapeli.
Główną bohaterką jest Megan Moth [Ćma]. Jest jasną brunetką i słucha rocka... Jest bohaterką 3 z moich opowiadań... Bardzo ją lubię ^^. Do wszystkich fan-fic'ów jest idealna.
Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. Czekam na komenty od wszystkich czytelników :)
Miłej lekturki ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz