UWAGA

Przez długi czas ten blog był zablokowany. Odblokowałam, przez prośbę osoby na Marsowych Historiach, która trafiła do mnie przez Marion. Nie zamierzam go kończyć. Pisałam go wieki temu, a moja faza na Marsów zmniejszyła się do zera. Jeśli ktoś miałby spekulacje lub chciałby go skończyć to zgłoście się do mnie w komentarzach lub do @LisaTheHatter na twitterze. Pozdrawiam.

Jeśli ktoś ciekaw mojego drugiego marsowego opka zapraszam: www.artemis-apocraphex.blogspot.com

wtorek, 30 marca 2010

Witam ponownie

Zastanawiam sie ile osob czeka na kolejny rozdzial. Znajac moje "szczescie" jedna... Maksymalnie dwie. Ale w sumie ja tez czekam na to co wymysli moja patologiczna wyobraznia dlatego jeszcze nie porzucilam tego pomyslu. Od nastepnego chaptera bedzie ciekawiej, uwierzcie mi. Mam go juz napisanego w zeszycie. Musze go tylko zedytowac i wrzucic ^^.Bedzie naprawde goraco xD. Ale nie az tak! Ja trzymam wlochate mysli w klatkach, nie korzystam z nich :p ale kto wie... xD
Ponadto nastepna notka bedzie totalnie dluga. W zeszycie zajelo mi to ponad 10 stron (standardowo rozdzial zajmuje 6-8). Tak wiec bedzie co czytac ^________^.
mam nadzieje ze Czytelnicy wybacza mi ma zwloke. Szkola naprawde dobija ludzi. I apel: wszyscy, ktorzy czytaja moje wypociny, blagam niech napisza komenta pod ta notka. Niewazne kim jestescie, byleby byl. Chce wiedziec czy takich co chca to czytac jest wystarczajaco malo :). Prosze, chocby slowko. Na pewno bede sie bardziej starac jesli okaze sie ze takich ludzi jest wiecej. Z gory dzieki.
Wybaczcie, prosze, brak polskich znakow. Pisze z telefonu.
A wiec do nastepnego rozdzialu. Ni stad ni zowad zrobil sie 15 a byly tylko 3 dni xD.
Natomiast ja juz wieje, czas spac. Milej nocy/dnia zycze. Dziekuje za czytelnictwo.
Take care MOFOs xD
Lisa Vixena Crowy

I love you all!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz